Grilled salmon




Grilled Salmonماهی سالمون کبابی

 ترکیبات: ماهی سالمون تازه 1 قطعه، لیمو ترش تازه 1 عدد، شوید تازه 250 گرم، روغن زیتون، کلم بروکلی یا بروکسل به دلخواه
اگر می خواهید چربی خونتان تنظیم شود این ماهی لذیذ را بپزید و میل کنید.چون سرشار از امگا3 است(اینها رو امروز یاد گرفتم چون همسرم از امروز باید رژیم بگیره!)
خوب بریم سراغ این  ماهی آسون و خوشمزه !
ابتدا فر را روی حرارت 350 فارنهایت قرار دهید.
یک قطعه ماهی سالمون تازه  به نظر من برای 2 نفر کافی است و به راحتی 2 تکه می شود. سینی فر را فویل آلومینیوم بکشید و ماهی را بشورید و در سینی بگذارید.فلفل درشت را روی ماهی بسابید و نمک و روغن زیتون را هر دو روی ماهی بپاشید. لیمو ترش ر برشهای نازک بدهید ( مثل شکل) و به همراه شویدی که درشت خرد کرده اید در ماهیتابه داغ که کمی با روغن زیتون چرب کرده اید  بریزید.  وقتی لیموها و شوید کمی نرم شد  روی ماهی ها قرار دهید. می توانید اطراف ماهی مقداری کلم بروکلی  تازه خرد کنید یا با برنج ساده سرو کنید. 
.درآخر فویل را ببندید و مدت 15 دقیقه در فر 350 فارنهایت قرار دهید.  
بععععععله ! ماهی شما آماده است!
. این غذای سالم و آسون و شیک رو با سالاد فصل سرو کنید . نوش جونتون!

Grilled Salmon
Ingredients: 1 piece of fresh Salmon, 1 large lemon, Dills 0.5 lb, olive oil, broccoli or white cooked rice for side
I learned this recipe from +Gordon Ramsay . This is the most viewed recipe for grilled salmon.
1. Preheat oven at 350F.
2. Cover oven tray with aluminum foil.
3. Place salmon on tray and top it with olive oil, salt, pepper.
4. Slice the lemon in thin pieces. Chop the dills.
5. In a heated pan, pour some olive oil and fold over the lemon slices and the dills in the pan.
6. When the lemons are soft enough , pour the dressing over the salmon and close the foil and put it in the oven for 15 minutes.
Serve it with Cesar salad or white rice!